Właściwe pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych jest kluczem do promowania w sieci. Pozycjonowanie to jedna z najbardziej znanych form promowania strony w internecie. Poniekąd też jedna z najstarszych, choć od lat dziewięćdziesiątych uległa bardzo poważnym zmianom i obecnie wygląda już zupełnie inaczej, niż w czasach swoich początków. Jest jednak coś, co się przez ten czas nie zmieniało – ludzie nadal korzystają z wyszukiwarek, więc i samo SEO nadal pozwala na dotarcie do grona potencjalnych klientów.

Czy Twoim zdaniem można wycisnąć więcej ze strony www Twojego biznesu?

Jeżeli potrzebna Ci pomoc w Google, to ja proponuję zacząć od optymalizacji SEO samej technicznej strony stron internetowych. Kolejnym etapem będzie szeroko pojęte tworzenie treści na potrzeby wyników rozszerzonych.

Audyty prowadzone pod różnym kątem

Zastanawiasz się nad stanem SEO swojej strony internetowej? A może sądzisz, że należy poprawić poziom użyteczności Twojego serwisu? Interesuje Cię ogólny audyt techniczny? Jeśli nie wiesz, jaką decyzję podjąć, skontaktuj się z nami. Dobierzemy właściwe rozwiązanie.

Indywidualne podejście

Wiemy, że każda strona internetowa jest inna - działa w swojej branży i realizuje określone cele. Stąd też nie przykładamy jednej, stałej miary do wszystkich stron internetowych. Ofertę i zakres audytu każdorazowo dopasowujemy do Twoich indywidualnych potrzeb.

Przejrzysta forma naszych wniosków

Nasze audyty mają formę obszernego pliku PDF, zawierającego kilkadziesiąt stron - w zależności od wielkości Twojego serwisu i skali problemów. Teksty zajmują w nich o wiele więcej miejsca w stosunku do obrazów. Są to wyłącznie wartościowe informacje.

Prosty, w pełni zrozumiały język

Sporządzając nasze audyty, staramy się używać języka, który jest zrozumiały zarówno dla osoby nieco bardziej obeznanej w dziedzinie, jak i dla przysłowiowego Kowalskiego. Nawet jeśli masz jakąkolwiek wątpliwość, zgłoś się do nas - doprecyzujemy dany wątek.

Dokładna optymalizacja SEO

Jeżeli Twoja strona internetowa nie spełnia najnowszych wytycznych Google'a w kwestii jej poprawnej konstrukcji, zgłoś się do nas. Zoptymalizujemy Twoją stronę internetową pod kątem SEO, aby była przyjazna zarówno robotom indeksującym Google'a, jak i użytkownikom.

Poprawa użyteczności strony

Czasem tak bywa, że strona internetowa nie jest zbyt skuteczna. Użytkownicy nie realizują stawianych przez Ciebie zadań w takim stopniu, jakiego oczekujesz. Jeśli tak jest, znajdziemy przyczynę złego stanu rzeczy. Poprawimy użyteczność Twojej strony internetowej.

Freelancer: audyt, optymalizacja treści, techniczne SEO / pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron Radomsko

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych, w tym i sklepów [eCommerce], czyli szeroko pojęte dobre SEO bez ryzykownych, a wręcz niebezpiecznych w skutkach działań mających poprawić widoczność witryny w Google. W ofercie między innymi: audyt SEO, optymalizacja SEO, w tym dobre SEO techniczne i optymalizacja treści strony, Link Building, pozycjonowanie Long Tail - na frazy z długiego ogona - 4, 5, 6 słów na frazę).

Zapraszam do lektury artykułu Co to jest SEO? Jakie znaczenie dla przedsiębiorcy ma SEO i widoczność w Google - warto przeczytać.

Freelancer Radomsko

Freelancer reklamowy - expert SEO i grafik komputerowy

Doświadczenie w Reklamie

Ponad 15 lat doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu stron internetowych, duże doświadczenie przy tworzeniu grafiki reklamowej, znajomość HTML, CSS, PHP, JS i niezliczona ilość zrealizowanych projektów daje nam sporą przewagę na radomszczańską branżą SEO. Współpraca z radomszczańskimi agencjami reklamowymi i zadowolenie klientów pozwalają na rozwój oferty SEO. Agencja Reklamowa Promo Partner to początek kariery, kolejno Pracownia Reklamy Estetik i jedna z pierwszych firm w branży reklamowej w Radomsku: Grafix Reklamy.

Jakość oferowanych produktów

Wysoka jakość treści przeznaczonych do publikacji w Internecie, czy też dopracowana grafika reklamowa to dla mnie priorytetowa kwestia dotycząca oferowanych produktów. Bardzo dużo zależy od bardzo małych detali, z których zbudowane są wysokiej jakości treści i grafiki reklamowe zrozumiałe dla odbiorców i zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe. Inaczej nie da się uzyskać zadowalających efektów jak tylko poprzez dobrze wykonaną pracę.

Wszyscy chcemy aby nasze strony były wysoko w wynikach wyszukiwania i czasami nawet się nam to udaje, ale po jakimś czasie odnotowujemy mniej lub bardziej znaczący spadek pozycji. Są różne powody, dla których tak może się zdarzyć. Jednym z nich może być kara nałożona na naszą stronę przez Google.

Prowadząc firmę w branży e-commerce, koniecznie trzeba zainteresować się opracowaniem strategii marketingu internetowego. Obecność w internecie to nie tylko posiadanie strony internetowej. Należy zadbać o widoczność witryny w sieci i pozyskiwanie nowych klientów. Samodzielne przygotowanie planu marketingowego nie zawsze pozwala na skuteczne wdrożenie działań reklamowych i promocyjnych. Warto zapoznać się z najczęstszymi błędami, które wytykają przedsiębiorcom firmy marketingowe.

Na efekty związane z pozycjonowaniem w niektórych przypadkach trzeba czekać bardzo długo. Walka o pozycje, które zmieniają się jak w kalejdoskopie oraz nieuchwytność działań składających się na SEO powoduje, że przedsiębiorcy tak naprawdę nie wiedzą, na czym polega optymalizacja serwisu oraz osiągnięcie widoczności w wynikach wyszukiwania pod określone słowa kluczowe. Wyobrażenia i domysły skutkują powstawaniem wielu mitów dotyczących firm seo. A część z nich wychodzi z ust osób zajmujących się pozycjonowaniem. Branża SEO codziennie musi walczyć z mylnymi przekonaniami, by zyskać nowych klientów. Jakie są najpopularniejsze kłamstwa dotyczące pozycjonowania?

Meta tagi robotów nie są niczym nowym.

W rzeczywistości istnieje wiele przypadków, w których możesz chcieć użyć niektórych metatagów, takich jak tag noarchive.

W większych witrynach zarządzanie sekcjami może być trudne.

Do tego stopnia, że ??chcesz użyć niektórych metatagów, aby kontrolować sposób, w jaki Google widzi, indeksuje i całkowicie ignoruje stronę.

Rzućmy okiem na tag noarchive i zobaczmy, co potrafi.

W uproszczeniu White Hat SEO to praktyka wykorzystywana w celu podwyższenia pozycji fraz kluczowych w wynikach organicznych wyszukiwarki (ang. SERP), będąc przy tym w zgodzie z zasadami nakładanymi przez wyszukiwarki. Jest to zarazem odwrotność techniki pozycjonowania zwanej Black Hat SEO, która stara się wpłynąć na wyniki wyszukiwarek w nieetyczny sposób, naginając zasady i wykorzystując ułomności algorytmów wyszukiwarek w celu uzyskania wzrostów. Te dwie techniki są dla siebie jak Yin i Yang, gdzie zwolennicy obydwu stron starają się udowodnić tym drugim, że ich podejście jest lepsze i bardziej efektywne.

SEO - co to jest? To pojęcie, które na zmianę pojawia się w kontekście doniesień o śmierci tej dziedziny marketingu internetowego i doniesień o jej niezwykłej opłacalności i zwiększających się budżetach na ten kanał pozyskiwania ruchu. Jaka jest prawda? Od początku 2019 roku zajmuję się SEO zawodowo, natomiast strony internetowe to ponad 16 lat tworzenia i publikowania stron www. Przygotowałem ten wpis z myślą o osobach rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach. Ten artykuł pomoże ci zrozumieć podstawy optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Został napisany tak, aby przedstawić kluczowe zagadnienia (a w kontekście bardziej szczegółowych kwestii odsyłać do artykułów bardziej specjalistycznych), zdefiniować najważniejsze zagadnienia - fundamenty SEO. Został także zaktualizowany, aby przedstawić również trendy i najważniejsze zjawiska wpływające na optymalizację i pozycjonowanie w 2020 roku.

Portale społecznościowe nie zawładnęły sercami Polaków od samego początku. Kiedy w 2003 roku powstał LinkedIn, zaś rok później Facebook, dla nas nadal były mało popularnymi wymysłami. Wszystko zmieniło się jednak gdy na rynek weszło Grono.net. To ono wprowadziło młodych ludzi w świat portali społecznościowych. Goldenline, który powstał w 2005 roku dopełnił proces, wypełniając lukę na polskim rynku biznesowym. Później otwieranie kont na zagranicznych serwisach społecznościowych rozkręciło się na dobre.